Overzicht gps horloges kind en ouder recensies reviews en beoordelingen

1373 Views

Overzicht GPS horloge kind setracker telefoon trackers en reparatie service

Specificaties Gps horloges voor kinderen en ouderen Spotprijzen

In dit Gps tracker en horloge overzicht 2019 leest u alle informatie over Gps smartwatches. De Functies en specificaties zoals GPS Track, LBS track, Wifi Track, Touchscreen, waterdichtheid en SOS button. Afmetingen beeldscherm, kleuren, advies leeftijd, Setracker app, Plug & Play services. Prepaid Simkaart. GPS datakosten, Gratis verzending en uit voorraad leverbaar. Onze Whatsapp Helpdesk bereikbaar tot 23:45 uur. Telefonische support helpdesk tot 22:00 uur. Wij Spotten niet met Onze All inclusive prijzen Altijd gebruiksklaar met Connect & Go service. Inclusief simkaart met vijf euro beltegoed en 200 mb data. En verzending met tracking nummer inclusief. Ook Connect  installatie services voor gps horloges niet bij ons gekocht. Open, Eerlijk, Transparant over Prijzen en bel en datakosten

Horloge Kind Connect Touch & Go Telefoon GPS Spot prijzen

Klik hier op het overzicht voor de volledige GPS horloge kind en ouder productspecificatie pagina. Overzichtelijk bepalen welk gps horloge kind junior of ouderen het beste bij u past. Van Vette gps tracker Kinderhorloges met Enemy Spotted Camo kleuren tot Connect & Go Touch smartwatches. Ook voor alle soorten huisdieren zoals honden en katten is een tracker uit voorraad beschikbaar. Meer vragen ? Dagelijks tot 22:00 uur met de klantenservice of de helpdesk via whatsapp tot 23:45 uur.

Waarschuwing en Kennisgeving GPS horloge kind

Er zijn onbetrouwbare GPS horloges op de markt. Veel aanbieders zijn dozenschuivers. Die met Fake advertenties klanten proberen te winnen. Wij lezen bv vaker na klachten. Dat op een productpagina bij andere aanbieders vermeld staat dat het product een Gps tracker betreft. En vervolgens in de specificaties dat de tracker gebruik maakt van LBS tracking.
Nou, dan kom je van een koude kermis thuis als je uiteindelijk alleen de locatie van de zendmast op de kaart ziet.

Bij de aanschaf van een product GPS horloge of GPS Tracker. Kunnen we onderscheid maken uit een aantal factoren.

-De productprijs
-De specificaties
-kwaliteit
-Installatie service inclusief
-De kosten voor bellen en datagebruik
-Verzendkosten
-Aftersales en klantenservice.

Wij onderscheiden ons op al deze belangrijke punten

-Lagere aankoopprijs dan bij de concurrent
-De beste specificaties altijd inclusief LBS/GPS of LBS/GPS/WIFI
-Installatieservice en gebruiksklaar maken inbegrepen in de prijs
-Goede kwaliteit
-Verzendkosten inbegrepen in de prijs
-Lage kosten voor belminuten en data (let op elders wordt u getild zie overzicht)
-Servicedesk zeven dagen per week bereikbaar ook in de avonduren (belangrijk !)

Waak vooral voor leveranciers die u verplichten hun Simkaarten te gebruiken. U zit dan vast aan zeer hoge belkosten tot wel 30 cent per minuut. Of datakosten tot wel 25 cent per mb.

Open en transparant over kosten

Met de simkaart die wij in het horloge leveren belt u naast het start tarief van 12 cent voor slecht 1 cent per minuut naar vaste nummer en 12 cent naar mobiel. De data kost slecht 1 cent per mb. Laat u dus verleiden NIET tot hoge kosten achteraf. U kent vast wel het boekenclub gevoel waarbij u achteraf ineens vast zit aan allerlei kosten en services die veel duurder uitvallen als u de kleine lettertjes leest. Reken het eens goed na.

Wilt u een eerlijk beeld wat veel zegt over klantenservice en betrokkenheid. Lees dan eens de recensies op google voor bedrijven. Tik op google de bedrijfsnaam in en u ziet het snel genoeg. Zijn er wel recensies ? Veel bedrijven kiezen tegen betaling voor review websites zoals Yotpo, KiyOh, Trustpilot. Waar ze hun klanten positieve reviews laten schrijven.
De vraag is hoe objectief is dat als je tegen betaling een dienst bij een review site afneemt om te recensies te ontvangen. In Google reviews hebben wij dan ook meer vertrouwen.. Het kost niks.

Bij vragen stel ze gerust.

GPS Blog info. De Setracker app wordt ontwikkeld en onderhouden door 3G-Elec. Dit chinese bedrijf produceert grote hoeveelheden GSM en GPS modules die wereldwijd worden gebruikt in telefoon horloge GPS trackers. 3g elec, het bedrijf achter deze smart devices heeft veel ervaring in de ontwikkeling van GPS LBS WIFI en GSM modules voor deze GPS-horloges en GPS-trackers. Regelmatig vinden en er updates plaats. De App ondersteunt vele talen waaronder Nederlands.

De Setracker app is een gratis App en is gratis in het gebruik. Er bestaan ook andere Apps die met dit soort gps horloges kunnen werken. Zoals bijvoorbeeld de Asterium Smartwatch Locator app, Aibeile app, wonlex app. Van Wonlex o.a. de Q50, Q60, Q80, Q90, EW100S, EW100 Plus, GW100, GW100S, GW200, GW200S, GW300, GW500S, GW600S, GW700, GW700S, GW800, GW900, GW900S, GW1000, KT05, KT06, KT07, KT07S, KT10, KT11, KT12. Wij raden het gebruik van deze Apps niet aan. De stabiliteit van de Setracker App en Server blijkt in de praktijk veel beter. Werkt uw horloge of gps tracker nog niet met de Chinese SeTracker app. En wenst u gebruik te maken van onze overstap herinstallatie serviceNeem dan contact op!

Disclaimer;

De (gratis) faciliteiten m.b.t. het gebruik van deze tracking platformen (tracking apps en tracking servers) worden door externe partijen geleverd en onderhouden. Wij zijn hier niet verantwoordelijk voor, hebben geen associatie met deze bedrijven en hebben tevens geen invloed op de werking daarvan. Ook delen wij geen persoonlijke informatie met deze bedrijven. Derhalve kunnen wij de werking van deze platformen dan ook niet garanderen of invloed op uitoefenen. Indien er zich storingen voordoen kunt u dit merken doordat u bv. tijdelijk niet kunt inloggen. Storingen komen overigens weinig voor.

Veiligheid gps trackers

Recentelijk is er in de media aandacht besteed aan de veiligheid en risico's m.b.t. Gps trackers. En dan met name het hacken bij het gebruik van gps devices, gps tracker app's en Gps servers. Deze aandacht is prima aangezien het bijdraagt aan een stuk bewustwording. Tevens draagt de discussie bij. Aan het tempo waarin ook verbeteringen en aanpassingen in de beveiliging worden doorgevoerd. Zowel voor de fabrikant (doorontwikkeling). leverancier (informeren / communicatie / verkoop). En eindgebruiker dienen zich hier bewust van te zijn. En rekening te houden met mogelijk risico's. Ieder vorm van communicatie via internet brengt namelijk risico's met zich mee. Bekend is dat de software ontwikkelaar van de Setracker app 3g-elec regelmatig met nieuwe updates komt. Dit neemt niet weg dat er altijd beveiligingsrisico's zullen blijven bestaan.

Uit onderzoeken die hebben plaatsgevonden zijn een aantal verbeterpunten naar voren gekomen. Voor een groot deel zijn deze verbeterpunten inmiddels opgepakt. En doorgevoerd en hebben geleid tot onderstaande aanpassingen bij de horloges die wij verkopen.

Voor het gebruik met de Setracker app zijn een aantal veiligheidsmaatregelen doorgevoerd. Deze maatregelen zorgen er voor. Dat het voor onbevoegden niet meer mogelijk is. Om via SMS een code naar het 06 nummer van het telefoon horloge gps tracker te sturen. En gegevens op te vragen / aan te passen.

Hierdoor is het voor onbevoegden niet meer mogelijk om gegevens en instellingen uit te lezen via SMS.

Hierdoor is het ook niet meer mogelijk om gegevens in het gps watch aan te passen via SMS berichten.

Overigens zou dit in het verleden alleen mogelijk zijn geweest als het 06 nummer bekend zou zijn bij de onbevoegde.

Tevens is het niet mogelijk om via het fysieke gps horloge dat wij leveren het Imei nummer of de registratiecode te achterhalen (aan de hand van stickers).

Al onze gps telefoon horloge GPS trackers zijn vooraf geconfigureerd. En worden als gebruiksklaar product inclusief simkaart en login gegevens geleverd.

Bovenstaande geld ook alleen voor de gps watch die door ons worden geleverd. U kunt er ook van uit gaan dat dergelijke maatregelen niet zijn doorgevoerd door andere bedrijven die geen kant en klaar gebruiksklaar gps horloge leveren. Dit aangezien u het gps horloge dan nog steeds zelf dient te registreren. En deze horloges tevens gebruik maken van een standaard configuratie password. Dat ook voor onbevoegden en hackers algemeen bekend is.

Binnen de mogelijkheden die wij hebben doen wij het maximale om u een zo veilig mogelijk product te leveren.

Meer info op het GPS Blog. De laatste tijd komen er GPS horloges op de markt die niet werken. Vaak Spotten wij deze onder andere via veilingsites, dagdealsites, chinese websites en ook op marktplaatsen en andere Nederlandse websites worden er Gps horloges verkocht die niet zijn te registreren, fouten geven, simkaarten niet herkennen, Positie op de kaart niet weergeven. kortom. veel van deze GPS horloges werken niet, of werken niet goed.

De leveranciers van deze gps horloges kunnen vaak geen goede service verlenen omdat men de expertise niet heeft om storingen en configuratie problemen op te lossen. Bij ons kunt u terecht voor het oplossen van de volgende storingen (ook als u het Gps watch niet bij ons aangeschaft heeft). Wij repareren op No Cure No Pay basis. Dat betekend dat als we het probleem niet op kunnen lossen dat u dan ook geen kosten betaald. Veelal kunnen wij uw Gps horloge op afstand configureren / repareren.

se-tracker reset service

Dit kan noodzakelijk zijn als uw account geblokkeerd is of als u uw password kwijt bent

se tracker device is offline

Meerdere oorzaken kunnen hier aan ten grondslag liggen. Configuratie instellingen e.d.

se-tracker account verwijderen

Dit kan nodig zijn als u al een tweede account had en de horloges wil samenvoegen in 1 account

se tracker account reset

Een account reset is soms nodig om alle configuratie instellingen te verwijderen.

se-tracker not networking

Een Not networking melding dient onderzocht te worden (oorzaak kan zijn simkaart, netwerk, configuratie)

setracker2 account error

Een account error kan ontstaan doordat u de app verwijderd en de login gegevens vergeten bent.

se-tracker register account

Wij kunnen het gps horloge dat u elders gekocht heeft ook voor u installeren en een passende simkaart adviseren en / of leveren.

q50 tracker resetten

Als uw Q50 geen verbinding maakt met de setracker server kunnen wij een reset voor u uitvoeren.

se tracker gps watch

Al onze horloges worden geleverd met toegang tot de Se tracker server. De Setracker2 app voldoet prima. Onkunde is vaak een reden dat het gps watch en de app een storing geeft. Wij kunnen dat snel voor u oplossen.

se tracker account fout

Neem contact op zodat wij deze storing voor u op kunnen lossen.

setracker3 reset account

Neem contact op, zodat wij deze storing Device not networking en anderen voor u op kunnen lossen.

Setracker installeren en installatie hulp aan de hand van onze setracker1 handleiding. Al onze gps tracking watches worden gebruiksklaar aan u geleverd. Heeft u een gps horloge of gps tracker dat niet werkt. Neem dan gerust contact op. Zodat wij die (vaak op afstand) correct voor u in kunnen stellen. Neem contact op!

Veel informatie over mini gps tracker horloges op www.mijngps.com

Se-tracker gebruiksaanwijzing gps tracker horloge

kinderen en huisdieren mini gps tracker duizend.com

Niet voor iedereen is het een eenvoudige keuze. Om het juiste gps horloge of gps tracker te kiezen.

Meer informatie over GPS horloges leest u hier: GPS TRACKING FAQ

De Setracker 1 en 2 app is handig in het gebruik om uw kind te traceren. Op de kaart kunt u eenvoudig de huidige positie zien. Ook kunt u achteraf de historische route bekijken.

Gps Spotter blog Setracker app Spotprijzen kinderen en ouderen

Op ons Pinterest kanaal zie u afbeeldingen gerelateerd aan Storm discount.

Pinterest kanaal Storm discount

Hier vind u afbeeldingen die gerelateerd zijn aan Storm discount.

Op ons youtube kanaal kunt u informatie vinden over het gebruik van de app.

Youtube kanaal Storm discount.

Hier vind u handige instructiefilmpjes over de app.

Lees hier het artikel

Op onze facebook pagina kunt u informatie vinden over ons bedrijf Storm discount.

Facebook pagina Storm discount.

Hier vind u o.a. nieuwtjes en instructiefilmpjes over de Setracker app.

Meer lezen over gps trackers en Vet Stoere Gps horloges. Lees dan verder op ons blog van www.mijngps.com

Storm discount. De beste keuze voor uw Super Vette en Stoere gps kids watch of tracking systeem. Hou contact en volg uw kind eenvoudig met de Se tracker app.

Waarom een gps belhorloge? Steeds meer ouders willen dat hun kind bereikbaar en veilig is. Een smartphone of mobieltje is op jonge leeftijd vaak nog geen optie. Veel ouders hebben daarom liever een gps tracker / gps horloge ipv een smartphone voor hun kind, vader of moeder. Met een smartphone heb je de kans dat dit kwijt raakt of kapot valt terwijl een gps smartwatch goed vast zit met een polsband en niet vergeten kan worden. Een gps belhorloge kan makkelijk gedragen worden. Naar elkaar bellen is mogelijk en via de app is de huidige locatie te zien en realtime te volgen. Met een telefoon horloge gps tracker kun je je kind / ouder in de gaten houden en eenvoudig naar elkaar bellen. Zeker op deze leeftijd is dit de beste telefoon voor kinderen.

GPS Blog

Onze Telefoon horloge GPS trackers zijn geschikt voor zowel kinderen, volwassen en ouderen. Een gps kinderhorloge of kindertelefoon is eigenlijk een smartwatch. En heeft verschillende eigenschappen en functies zoals waterdicht, touchscreen. SOS, GPS, WIFI positionering, meeluister functie. Geo fence, historische route, telefoonboek, chat, via de Se-tracker app.

Heeft u vragen over het maken van de juiste keuze voor een gps tracker horloge ? Stel ze gerust. Wij geven ook technische ondersteuning bij uw gps watch. Zo kunnen wij veel voorkomende storingen verhelpen (configureren) en/of defecten repareren. Ook als u het horloge niet bij ons gekocht heeft, dan kunt u bij ons terecht voor service en support. Vaak is het ook mogelijk om uw horloge op afstand te configureren. Langskomen is dat niet nodig. Wij bieden bij onze gps telefoonhorloges gratis verzending binnen Nederland, ook kunt u na afspraak het gps horloge afhalen in Rotterdam. Tevens geven wij goede service en garantie. Een klein budget ? Vaak hebben wij een Spot goedkoop horloge in de aanbieding in gps tracker sale. Kijk op www.duizend.com voor de beste prijzen.

Bij ons koopt u een kwalitatief goed, veilig en gebruiksklaar product. Storm discount is reeds meer dan 15 jaar een vertrouwd begrip in Nederland.

Bernhard Ruimschoot schrijft Blog artikelen voor Storm discount en o.a. de websites www.duizend.com en www.mijngps.com Met vele jaren ervaring in GPS tracking kunt u er van uit gaan dat u hier het beste advies krijgt. Niet alleen over de technische en praktische kant van GPS Horloges en GPS Trackers. Maar ook over een veel gunstiger kostenplaatje bij aanschaf. Wij kijken samen met u naar een advies op maat m.b.t. kwaliteit, veiligheid en het besparen op Bel en Datakosten.